Anoia
Hitleriina
Moderaattori
:F
|
 |
« Vastaus #25 : Joulukuu 21, 2008, 12:01:48 » |
|
Sain Kirjavarkaan luettua jo aikapäivää sitten ja kävin ostamassa sen itselle joululahjaksi. En oo nyt kyennyt alottamaan mitään muuta, ois tuossa muutama laina oottelemassa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
mau.
|
|
|
Vita
Isopaha
Admin
|
 |
« Vastaus #26 : Tammikuu 13, 2009, 23:50:03 » |
|
luin loppuun stephenie meyerin houkutuksen. en tykänny. vampyyrit eivät ole kilttejä ja rakastavia. niinkerta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
*plip*
|
|
|
Hoksu
Kuuntelee
|
 |
« Vastaus #27 : Tammikuu 14, 2009, 00:54:06 » |
|
nyt on kaksi kirjaa menossa.. Rakkaudella Hynynen (töissä) ja Kristianin nuoruusvuodet aina iltapalaksi. Tällaista "raskasta" lukemista. Juuri sopivaa mun aivokapasiteetille =).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Liinu
Kuuntelee
|
 |
« Vastaus #28 : Tammikuu 14, 2009, 09:25:50 » |
|
Mä ostin ton Hynysen isännälle lahjaksi ja nyt sen on lukenut kolme suvun miestä ja kaikki kovasti kehuneet. Itse en ole vielä päässyt tutustumaan, kun noi äijät panttaa sitä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
It's good to be blonde.
|
|
|
Anoia
Hitleriina
Moderaattori
|
 |
« Vastaus #29 : Tammikuu 14, 2009, 10:36:06 » |
|
mä pistin muut kirjat sivuun ja olen lueskellu Jeff Longin kirjaa Helvetin sydän, joka on jatkoa Helvetin piireille. on jännä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
mau.
|
|
|
Anoia
Hitleriina
Moderaattori
|
 |
« Vastaus #30 : Tammikuu 18, 2009, 14:30:43 » |
|
Ei ollu niin hyvä kun edeltäjänsä, mutta loppuratkaisu miellytti kovin. Eikös kaikki jatko-osat ole aina vähän huonompia?  Nyt tökkii lukeminen kovin, ja oottelen vaan että kirjastosta tulis yks historiallinen romaani joka mulla on varauksessa. Sitä siis seuraavaksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
mau.
|
|
|
Vita
Isopaha
Admin
|
 |
« Vastaus #31 : Tammikuu 27, 2009, 22:55:09 » |
|
ursula leguinin tehanun luin eilen loppuun. tahtoo lisää maameren tarinoita! jäin koukkuun..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
*plip*
|
|
|
Anoia
Hitleriina
Moderaattori
|
 |
« Vastaus #32 : Helmikuu 17, 2009, 22:16:50 » |
|
Gaimanin Hämähäkkijumala on luettuna, nyt kesken Uinuvien kirjojen kaupunki (Walter Moers). Noin sivulla 200 vihdoinkin päätin, että a) luen tuon loppuun ja b) se on sen verran kiinnostava, että sen jaksaa lukea loppuun vaikka puolet on pelkkää lässyn-lässyn-läätä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
mau.
|
|
|
Hoksu
Kuuntelee
|
 |
« Vastaus #33 : Helmikuu 19, 2009, 20:10:25 » |
|
Deborah Spungen: Nancy
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Anoia
Hitleriina
Moderaattori
|
 |
« Vastaus #34 : Toukokuu 18, 2009, 05:18:45 » |
|
Sofi Oksasen Puhdistus on kesken. Hirveän tylsää luettavaa, ihan kun kirjottajalla olis ollut kauhea kiire johonkin ja puolet kirjasta on pelkkiä täytesanoja vailla mitään merkitystä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
mau.
|
|
|
|
Lapatossu
Kuuntelee
|
 |
« Vastaus #35 : Kesäkuu 10, 2009, 11:31:17 » |
|
Naomi Kleinin Tuhokapitalismin nousu. Kleinin innoittamana seuraavaksi lukemistaan odottaa sitten No Logo.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Anoia
Hitleriina
Moderaattori
|
 |
« Vastaus #36 : Kesäkuu 12, 2009, 12:07:18 » |
|
Puhdistus ei etene ja menikin siis toistaiseksi syrjään. Nyt työn alla on Vicki Myronin Kirjastokissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
mau.
|
|
|
|